|
Automobilklub Tomaszów Mazowiecki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 10:56, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Tylko te zakręty najpier muszą być żeby mogły się zbliżyć. A proste które były dla C4 Loeba dalej by były prostymi.
ps. niebiesko żółtym SC
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Smejda
Swojak
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:27, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
no Fakt faktem że jest problem ze znalezieniem takich idealnych krętych odcinków....ale trzeba czerpac przyjemność ze wszystkiego co jest...
A co do szybkich fur no ja wam cos powiem ....jest bardzo trudno jechac na prostej 150km/h a potem schamowac przed szykana do 0km/h a malymi wózkami jest prosciej -bo nieosiąga sie takich prędkosci i tak samo jest w zakrętach
Moje motto na 2007
"IM więcej mocy tym większy problem"
wytłumacze dlaczego...jak masz mniej mocy to bardziej skupiasz sie na pokonaniu jakiejsc przeszkody i płynniej to wychodzi natomiast jak jest duzo mocy to skupisz sie nad opanowaniem auta by nie wypaśc z drogi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 15:05, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No na mazowszu jest to problem z krętymi drogami...
Co do różnicy pomiędzy mocnymi i słabymi autami to na prostej są one ogromne. Natomiast do zakrętu mocnym sprzętem trzeba tylko sie bardziej odhamować a w zakręcie prędkosći nie są już tak diametralnie różne. Myślę że jazda w zakręcie jest o wiele trudniejsza od umiejętności znalezienia odpowiedniego punktu hamowania i właśnie nad nią wyapdałoby się bardziej skoncentrować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Smejda
Swojak
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:17, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No własnie -zgadzam sie z tobą .
Problem pojawia sie coraz częsciej przynajmniej u mnie poniewaz nie mam mozliwości wytrenowania hamowania i idealnego pokonywania zakretow -poniewaz jedyny trening jaki mamy to udział w kjs-ach
Przydał by sie jakis trening w zamknietym terenie oraz pod okiem znawcy tematu
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 19:30, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tam codziennie trenuje hamowanie chociażby do świateł ..... )))
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Smejda
Swojak
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:39, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
no ja swoją głosna MAdziarą nie moge za dlugo pojezdzic po ulicach tomaszowskich....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 19:46, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
no ja rajdówką też raczej od święta
Seryjnym dupowozem. hamowania, tor itp. -ogólnie ma on chyba cięższe życie niż rajdówka która dostaje w kość tylko na rajdzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|